Bestellen, betalen en leveren

Bestellen, betalen en leveren

Hier is een overzicht van vaak gestelde vragen met betrekking tot de levering van uw handgrepen, deurknoppen of deurklinken. Klik op de vraag om het antwoord te bekijken. 

  • Wat is de gemiddelde levertijd?
Voor Nederlandse klanten geldt over het algemeen: handgrepen vóór 15:00 besteld is de volgende werkdag in huis. 
  • Betaal ik ook verzendkosten?

Wij vragen een kleine vergoeding voor het verzenden van onze keukenhandgrepen Het bedrag verschilt per land en bestelhoeveelheid dit wordt allemaal automatisch voor u berekend. 

  • Ontvang ik een track & trace code bij mijn online bestelling?

Onze website heeft een automatische koppeling. U ontvangt na uw bestelling een mail met uw track & trace code.

  • Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij leveren op dit moment aan Nederland en België, Luxemburg en Duitsland. Woon u ergens anders? Neem contact met ons op!
Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen met betrekking tot betalingen op onze website. Klik op de vraag om het volledige antwoord te lezen.
  • Kan er bezorgd worden op een afhaalpunt?

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om uw bestelling af te laten leveren bij een afhaalpunt. We zijn wel druk bezig om dit te realiseren.

  • Wat gebeurt er met uw bestelling als u niet thuis bent?

Als u niet thuis bent, is er nog niets aan de hand. Het verschilt per bezorger welke acties hij onderneemt. Weet dat 80% van de pakketjes die wij versturen gewoon door de brievenbus passen. Hiervoor hoeft u dan niet thuis te blijven. Deze handgrepen passen gewoon door de brievenbus!

  • Ahh.. ik heb verkeerd artikel ontvangen wat nu?

Oeps, dat was zeker niet de bedoeling! Wij zorgen er zo spoedig mogelijk voor dat de juiste artikelen worden opgestuurd. Wilt u zo snel mogelijk contact opnemen via ons contactformulier

  • Heeft u een beschadigd artikel ontvangen?

Onze excuses, dat is natuurlijk niet goed. Neem contact met ons op, wij zullen ervoor zorgen dat u zo spoedig mogelijk uw nieuwe artikelen ontvangt. 

  • Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan: Creditcard, iDEAL en Bancontact en Paypal.

  • Bestelnummer vergeten te vermelden bij betaling

Oeps, dat kan gebeuren! In dat geval is het verstandig om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij uw bestelnummer kunnen toevoegen.